mandag 3. juni 2013

Varme tanker og te

Det er lenge siden jeg har brettet kort, derfor var det ekstra gøy å finne noe jeg ikke har brettet før. Jeg har brettet ett "tekort" til en venn som trenger varme tanker, god te og ikke minst sjokolade! Kortet haddde nok vært penere om jeg ikke hadde proppet midtpartiet full av twist - men sjokolade er viktigere enn rette linjer :)  Og bikinisesongen min er uansett satt på vent (den som lager får smake)



 
Hvis du lurer på hvor logikken i å velge en boblecharm så er det rett og slett fordi vedkommende kjører en slik bil og jeg speider etter den for å se om hun er på jobb når jeg er deromkring.

 
Anbefaler forøvrig YogiTea - veldig smakfull og helt unøvendig med søtsningsmidler
 
 
Mandager er den nye favorittdagen min - god uke til dere som titter innom.
 
PS! Om du fikk lyst til å lage tilsvarende så finner du malen her.
 

2 kommentarer:

  1. Kul vikning och gott innehåll till en god vän! Fin omtanke att få en sådan present!

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. Det var en flott gave som det er tydelig at det er lagt mye omtanke i. Det varmet garantert hjertet til den som var så heldig å få denne til odel og eie :-)

    Ha en flott søndagskveld og uke!

    Klem :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥