tirsdag 18. juni 2013

Sommertid


Det er sommertid! Jeg har lekt meg med klokkedies til Tim Holtz. Liker den fordi den er så anvendelig da den lett kan lages både maskulin og feminin - og så kutter den i alt, også tomme ølbokser og mosegummi:


 
 
Og man kan brettet kortbasen slik at den blir dobbel og kan åpnes:
 
 
 
 
 Lurer du på hvilken fugl det er som har sniket seg innemellom? Det er en kamuflasjefugl! (Jeg stemplet feil)

 
 
 
Her går det mot sommerferietid - jeg grugleder meg :) Det er så mye lettere å være syk i hverdager enn i høytider og ferie. Men vi får gjøre det beste ut av det - man har det man har, som jeg pleier å si. 

6 kommentarer:

  1. Disse her var utrolig morsomme, lekre er de.
    Tusen takk for koselig kommentar i min blogg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Jeg koste meg i bloggen din og kommer nok på flere besøk :)

      Slett
  2. Morsomme sommerkort med klokke du har laget. Og i forskjellige stiler.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det og for at du titten innom :)

      Slett
  3. I sanning en användbar klock-die, det visar du ju här! Allehanda olika skapelser med samma grund. Kreativt och imponerande!

    Ha en riktigt skön midsommarhelg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig tilbakemelding, Cornelia! Takk :)

      St.hans helgen er i ferd med å regne bort her jeg bor. Håper dere har hatt bedre vær.

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥