søndag 23. juni 2013

CAS dorullkjerneblomst :)


Av alle ting har jeg dilla på lage ting av dorullkjerner - er det mulig liksom?  Vel det kan faktisk bli ganske stilig, etter min enkle smak. Jeg har laget et Clean And Simpel kort til utfordringen nr 76 (men min første) til Nordsalten hobbyklubb.  Blomsten er laget av  em dorullkjerne :)





Det er faktisk en stor fordel med å lage ting av dorullkjerner: nå blir jeg glad i steden for sur når jeg ser nok en dorullkjerne ligger hengslengt på badet :)

5 kommentarer:

  1. Jeg digger gjenbruk av ting på kortene:) Dorull er jo bare en helt herlig ide! Flott kort!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Så hyggelig at du kom på
      gjenbesøk :)

      Slett
  2. Så snyggt!! Finfin kartong till pyssel går nog att hitta på de mest vardagliga ställena. Så bra!

    Ha det fint!!
    /Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Enig, det er mye i hus og hjem vi kan bruke ;)

      Slett
  3. Kul ide og supertøft kort! Du er en mester på denne stilen, jeg klarer ikke å få det til, så da får jeg beundre dine i stedet :-)

    Ha en super lørdagskveld på den andre siden av byen!

    Klem :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥