torsdag 13. juni 2013

1 ark - 5 kort

Jeg bestemte meg tidlig i år for å avslutte papirhobbyen og solgte unna mye av utstyret og alle mønsterarkene. Jeg satt igjen med litt restpapir og det er det jeg har laget tingene som er publisert i bloggen hittil i år av - for jeg sluttet jo ikke allikevel. Omsider har jeg fått vært i min lokale scrappebutikk Scrappiness og kjøpt inn noen nye ark, blant annet dette fra Papirdesign.


 
 
Jeg ga meg selv en utfordring, bruk hele arket og la ingen rester bli igjen. Og ikke mindre enn 5 kort ble det. Godt å få fylt opp kortesken min igjen - den var rimelig slunken.
 
 




 
 
De fine viftene på det øverste korte har jeg lært å lage i bloggen til Camilla. Bloggen hennes er lekker og vel verdt ett besøk, hvordan du lager viftene finner du her

6 kommentarer:

  1. Kul att ha hittat hit!! Väldans fina kort!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du kom på besøk! Jeg liker bloggen din :)

      Slett
  2. Fem fantastiska kort av ett enda ark! Härliga, var och ett på sitt eget sätt!

    Och nej... icke ska du väl sluta?!!

    Ha en god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Cornelia. Nei, jeg skal nok ikke slutte allikevel. Takk for at du tittet innom!

      Slett
  3. Å, så morsomt å se de überkule kortene dine igjen! Jeg har virkelig savnet dem, så det var veldig hyggelig å høre at du har kjøpt inn litt nytt igjen :-) Fine ark også, så lurer på om jeg ikke må en tur innom Scrappiness selv snart igjen, jeg...

    Velkommen tilbake i "kortmakerverdenen" :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Aaah, you made my day!! Takk for gode ord kjære Anne.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥