fredag 21. juni 2013

Resirkulert retro fuglehus


Jeg er så heldig at jeg kjenner en jente som jeg har fulgt siden hun lå i sin mors mage. Hun er litt uten om det vanlige, på en god måte. Hun har blant annet en pasjon for miljøvern. Og helt siden hun var en liten jente har hun plukket søppel i naturen og rettet en pekefinger til oss voksne i ny og ned. Så til jul og fødselsdagen så pleier jeg å lage noe til henne som hyller denne pasjonen. I år ble det ett fuglehus laget av brukt husholdnings emballasje og restpapir.


 
Malen fant jeg i denne fine bloggen, men den ble laget litt på øyemål av latskap og fordi jeg syns at hus godt kan være litt skjeve.
 
Og fordi at denne jenta også har en ekstraordinær fantasi og er veldig glad i Alver så ble det en slik tag på papirposen jeg pakket inn gaven i:
 
 
 
Takk for at du titter innom. Du får mine beste ønsker for St.hans helgen!

4 kommentarer:

  1. Herlighet så flink du er!

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  2. Herlig fuglehus:) Jeg tenker den lille miljøverneren ble glad når hun fikk dette søte lille huset. Høres ut som en flott og ansvarsfull unge. Klem:)

    SvarSlett
  3. Så tilfeldigvis at du hadde vært innom bloggen min og måtte titte tilbake, så morsomt at du har laget fuglehuset og så koselig at du har nevnt bloggen min med fine ord her hos deg:) Herlig fuglehus til ei herlig jente høres det ut som:) Klem fra Camilla

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥