onsdag 16. april 2014

Hjerteanbefaling

Tidligere i år lagde jeg ett nytt kvisthjerte som vi har ved inngangspartiet. Veldig enkelt, men jeg liker det enkle og har armer som ikke liker å gjøre annet enn å være uvirksomme så da må man velge løsninger som er overkommerlige.


 
 
 
 
Jeg har en håndfull bloggere som jeg liker mer enn alle andre, en av de er Lopplisa.
Hun har en blogg som skiller seg ut, og hun lager de mest fantastiske ting av gjenbruk og loppisfunn. Hun skaper ting jeg aldri ville ha kommet på og jeg koser meg veldig med bloggen hennes. Det er en stund siden jeg var innom henne og stjal bildene til denne collagen, om du klikker deg inn nå finner du blant annet herlige påskeris og en kul giraff. 


  
 

De beste ønsker for påsken! Håper den bringer deg gode stunder og ett besøk av påskeharen.

4 kommentarer:

  1. Vilket superfint hjärta du gjort!!
    Och tack för bloggtips, det är alltid kul att upptäcka nya bloggar. Ska genast gå in och kika.
    Kram Jennica

    SvarSlett
  2. Så vackert hjärta!
    Jag tycker om det enkla, och det ser mjukt ut=))

    Tack för bloggtipset! Det ska jag kolla in. Blir mycket tid framför datorn nu.
    Vet du, jag är så himla glad idag. Trots värk och svårt att gå så vill jag liksom hoppa upp och ner! Jag har fått en odlingslott! Jag ska få plantera igen.
    Det betyder mycket.

    Och tack fina du för dina stöttande och varma kommentarer!
    Dom stannar i mitt hjärta.

    Fina dagar till dig från mig!

    SvarSlett
  3. Haha, du är underbar!
    Stolen tillhör en av de andra odlarna som är där jag nu fått plats.
    Nu ska jag hitta en egen vacker stol som ska få stå där, omgiven av luktärt och vallmo!

    SvarSlett
  4. Oj, man tackar!! :) Och här skulle jag "bara" kika in och önska Glad Påsk! Tack för publiciteten och de fina orden!! Behöver jag bli peppad en dag, kommer jag garanterat att reprisera detta inlägg! Hoppas påsken blir/är fin för dej och de dina! Så fint med det enkla hjärtat! Det säger så mycket!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥