fredag 6. november 2009

KH nr 5 av 10 Ny bretteteknikk

Jeg finner ofte insperasjon hos Anita Hagen - hun er dessuten veldig raus med å dele hvordan hun lager ting. Oppskriften på denne artige bretteteknikken fant jeg hos henne. Tror det er teknikk jeg vil bruke ofte da jeg syns det er hyggelig å gi bort litt godteri og flaxlodd. 







Nå er jeg sånn inne i julekort produksjonen at jeg holdt på å ønske deg en god jul! :o) Jeg får vel vente litt med det ennå, men jeg ønsker deg en god helg!

Dette er mitt 5. bidrag i Kreativ hobbys julekort utfordring.  Beklager at bildene er suddete, de ser fine ut på datamaskinen så vet ikke helt hvorfor de blir sånn :o/

10 kommentarer:

  1. Så fin denne var, en kjempe idee til en liten førjulsgave;)
    Tegninga til sønnen din var jo bare helt hærlig, ja, han er kjempeflink.

    SvarSlett
  2. Dette her var kjempestilig og lurt... :-)

    Gro

    SvarSlett
  3. utrolig flott! Sånn vil jeg prøve meg på også:O)fine farger på nissen også!

    SvarSlett
  4. Ja,den var jo kjempe lur!:)
    KOmmer til å prøve å lage den etter hvert!:)
    God helg!:)

    SvarSlett
  5. Så flott liten gaveeske du har laget!
    Denne må jeg også prøve...
    Fine farger og flott malt motiv!
    Anne -:)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for de hyggelige kommentarene dere har lagt igjen!

    SvarSlett
  7. Tenk å få et sånt kort!! :D Flott OG smakfullt!!!

    SvarSlett
  8. For en god ide! :) kjempekoslig med sånne smågaver :)

    (Du, jeg må bare spørre; heh- jeg lurer faktisk på om du vet hvordan jeg kan få oppdatert bilde på bloggsiden til KH - der hvor det er et lite bilde av siste innlegget til alle oss som er med i julekort-utfordringen.. ? hehe, måtte bare spørre noen (",) jeg kan ikke finne noen innstillinger ang. det ser du :p )
    Du lager kjempefine ting!! :)

    SvarSlett
  9. For en nydelig gaveeske. Du har forresten vunnet forrike ukes utfordring hos oss :-) Ta kontakt med oss så vi får din adresse, og premien vil bli sendt til deg. Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥