onsdag 26. august 2009

Pop up kort

Min kjære Mormor har bestilt dette korte til sin "tante" som fyller 85 år. Bestillingen var at det skulle være et pent kort. Har lenge tenkt jeg skulle lage et popup kort så valgte en slik løsning. Jeg er ingen god fotograf, men kortet er faktisk i vater i virkeligheten:



Dette spretter opp når man åper kortet. På baksiden av tagen er det laget plass til en hilsen fra mormor. Jeg er ikke særlig begeistret for å pynte med blomster - så fremt de ikke er stanset ut, da kan jeg like de..



Noen detaljer:



Takk for at du titter! Lyst til å prøve? Malen finner du her!

5 kommentarer:

  1. Det var et stilig kort! Ligger det noen plasser en mal på hvordan man lager det?

    SvarSlett
  2. Hei.
    kjempefint kort.Har lenge tenkt på å lage ett sånt,men har ikke funne mal.Endelig fikk jeg den...takk for at du deler.

    SvarSlett
  3. Så stilig pop-up kort!!
    Nydelige papirer og lekker innside!!
    Ha ei flott helg,
    klem fra Maya:)

    SvarSlett
  4. Det var nyyydelig!! Og tusen takk for at du legger ut malen! Ikke bli overrasket om du ser et tilsvarende fra meg etter hvert :-)

    Og tuuusen takk for hyggelig hilsen på hjemmesiden min, jeg setter stor pris på at du er innom på besøk ;-)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. Å så herlig kort - tipper tanta til mormor blir glad for å få dette:-)
    Mal og beskrivelse er skrevet ut, må se om jeg får til dette her..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥