fredag 21. august 2009

Backyard beauty

Jeg kjøpte en stoooor bunke med "brukt" papir i begynnelsen av dette året, og tenkte igrunn ikke så mye over at papir egentlig er litt ferskvare. Jeg har holdt meg til bunken lenge, men dette arket ropte på meg da jeg var innom Scrapiness. Er det ikke vakkert? Og helt perfekt til min venninne Maja. Det var også mitt bidrag til Kort-o-mania høst oppgave 2 hvor temaet var "sommerfugler". Jeg er ingen sommerfugljente, men ble fornøyd med resultatet. Og Maja ble kjempe glad!





Og som vanlig er arket alt for fint til å pyntes bort *fniser*. Innsiden er preget med CB dies med siv og en fugl, ganske flott effekt selvom det ikke syns på bildet av kortet.

God helg!

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort!!! Blir like imponert over hvert eneste du lager :-)
    Ha en god helg :-)

    SvarSlett
  2. Wow, så stilig!!

    Jeg ser forresten at du liker de samme stemplene fra Funkykits som meg. "Må" snart bestille meg noe mer derfra :-D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥