lørdag 5. september 2009

Fra barnemunn

Tidligere i høst(!) gikk jeg tur med sønnen min Fredrik på 4 og en kompis av han. Vi snakket om å være snille mot dyr og etterhvert kom vi innpå dinosauruser, og at vi ikke trengte å være snille mot de siden de er døde.. (Barns logikk er enestående) "Høh!", sier Fredrik - "Vet du hvem som kom først på jorden da?!" "Dinosaurusene" sa kompisen. "Nei! Det var farfar! Han er så gammel at han løp etter dinosaurusene for tenk!"

Dermed måtte det bli et slik burdagskort da farfar feiret sin 65 års dag:



Farfar ønsker seg ingenting, men blir alltid glad for Flaxlodd så innsiden ble slik:



Kortet var også mitt bidrag til kort-o-manias oppgave "dyrisk".

God helg! Håper den bringer deg noe godt!

3 kommentarer:

  1. Så herlig historie. Barn har så mange teorier;).

    Kortet ditt var også kjempefint.

    SvarSlett
  2. *fnise* Fredriken sin det! :)



    PS: Det heter dinosaurer - lærte jeg av Alexandra, 6 år. *ler*

    SvarSlett
  3. hehe.. Fiine Aleksandra! UiO staver det slik jeg stavde det så valgte den varianten jeg.. Men hun har sikkert rett altså! Det er vel ikke lenge til dere skal se DINOSAURER på teater nå :oD

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥