torsdag 1. april 2010

Fjortis!

Jeg har ikke vært så papirleken den siste måneden, har ikke lengre hode fult av kortideer eller særlig lyst til å sette med ned i kortkroken når anledningen byr seg. I natt har barna sovet bort (noe de veldig sjeldent gjør), men jeg våknet allikevel kl 07 - typisk -  og da fikk jeg gjort ferdig 3 kort som har ventet på meg en liten evighet.. Har laget 2 evighetskort (syns bretteteknikken er så leken og fin). Her kommer det første:









Siden det står "14" på måtte kamufleres etter at embossing pulveret hadde sklidd ned gjennom bretten og smeltet der den absolutt ikke skulle være. Synd for egentlig var det mye tøffere når det var orange oppe og ned, men slik er det bare noen ganger...

Håper dere har gode påske dager!

5 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig kort! Knalltøff bretteteknikk og helt perfekt til fargene og en tøff tenåring!

    Ha en riktig god påske og kos deg masse med familien!

    SvarSlett
  2. Her hadde det kommet masse fint siden sist:)

    SvarSlett
  3. Så flott kort ! Har du en oppskrift på evighetskort som du bruker ? Hadde vært moro å forsøke det !

    SvarSlett
  4. Bakker opp Knerten her, en tutorial(oppskrift) hadde vært flott =)

    SvarSlett
  5. Så utrolig kult! Knalltøffe farger og massevis av lekre detaljer :-)

    Det er ikke til å unngå at det blir noen tørkeperioder innimellom. Håper inspirasjonen kommer tilbake om ikke så lenge så jeg kan beundre dine flotte kreasjoner!

    Håper at du nyter våren og solen!

    Klem :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥