fredag 8. januar 2010

StampARTic

StampARTic er en flott blogg som jeg ble kjent med på slutten av fjoråret. Masse inspirasjon og gode ideer!  Det er sjelden jeg lager kort etter skisse, men falt for den skissen de har denne uken og bestemte meg som for å debutere som deltaker.












Lagde en tag til å skrive hilsen på, da husene tok det meste av innsiden.  La du merke til den lille kråka? Det er ett av mine januarsalg kupp, syns den er flott i all sin enkelhet.. Mossekråke?! :o)

Ønsker dere en god helg! Jeg skal jobbe meg gjennom den, men det er helt ok i kulda.. :o)

13 kommentarer:

  1. Først og fremst; tusen takk for utrolig koselig hilsen! Det varmet på en iskald dag... :)

    Dette kortet er utrolig lekkert, jeg synes det stempelet bare er så fint! Igjen slår det meg at jeg ikke vet hvorfor jeg ikke eier et av dem :P

    Ønsker deg en god helg, varme tanker fra Marte

    SvarSlett
  2. Så flott og fargerikt kort! Og den skissen var flott, elsker skisser jeg da. ;-D Så skjønn kråka var også, aldri sett maken men den ble en fin detalj.

    SvarSlett
  3. Først av alt: takk for koselig besøk i bloggen min:) Likte kortet ditt veldig godt, stilig med det runde vinduet (og etter å ha myst en stund, klarte jeg å se kråka, stilig detalj). Likte husstemplet ditt også, og det var veldig pent fargelagt.

    SvarSlett
  4. Dette ble bare kjempeflott, herlige farger og den skjønne kråka!

    Ha en flott helg, klem

    SvarSlett
  5. Flott kort,lykke til:))
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  6. Dette kortet likte jeg kjempegodt!Det stripete arket på forsiden var såå fint sammen med husene. Og de husene var jo bare såå koselige:)Tror det er på tide jeg får meg noen fine stempeltrykk selv,hehe. Noen litt sånn basic,tenkte jeg,men de finnes vel ikke egentlig. Man vil vel alltid ønske seg flere uansett:D

    SvarSlett
  7. Wow, så herlig!! Nydelige farger og effekter, og kreativ løsning av skissen! Kjempekoselig motiv :-)

    Ha en kjempefin lørdag!

    PS! Jeg har en liten ting til deg i bloggen min ;-)

    SvarSlett
  8. Hei og velkommen som deltager hos oss! Håper det ga meir smak og at du blir med i fremtidige utfordringer!

    Nydelig kort, så stilig med ramme på fremsiden og motive tpå innsiden!!
    Takk for at du deltar!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  9. Oi så morsomt dette var. Er på en liten blogvandring i kveld og det er jo så masse fint rundtomkring.
    Likte godt stemplene dine, har ikke sett dem før.
    Lykke til og god helg :-)

    SvarSlett
  10. Hei Therese :) Takk for koselig besøk i bloggen min og fine tilbakemeldinger :) Jeg rett og slett digger dette kortet. Ble helt fascinert :) Et av de stiligste nytt hjem kortene jeg har sett. Fikk veldig lyst på Magnolia hus stemplene :))) Håper du får en kjempefin søndag :) Klem Mica

    SvarSlett
  11. hei og tusen takk for awarden!! det er så koselig i bloggen din, og så synes jeg dette kortet var rålekkert!! ha en fin kommende uke=)

    SvarSlett
  12. ett bedårande kort du gjort med fina och genomtänkta detaljer! =)
    TAck för att du deltar i våran tävling!! =)

    KRAM Petra
    http://paradises.blogg.se

    SvarSlett
  13. Kjempefint kort med vindu!
    Kråken likte jeg også.

    Hilsen Jannicke

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥