søndag 17. januar 2010

"Nye" hjørnestempler

Har lekt meg med nye stempler (for meg) fra Norsk stempelblad. Det første kortet er til Celine. Hun fyller 12 år og jeg har prøvd å fange både det lekne og det litt mer voksne i dette kortet. Kortet er 15 x 30 og jeg har scoret på 2,5 - 5 - 10 - 15 - 22,5. På baksiden har jeg laget en lomme til penger og muligens en tag visst vi ikke skriver hilsnen på det hvite..





Dette kortet er jeg ikke fornøyd med, syns arket jeg brukte ble for støyete. Eneste tanke bak kortet er at jeg skulle ha minst mulig pynt for å tilfredstille min eldste sønn :



Syns hjørnestemplene er geniale som innside pynt (bilde er tatt på skjeve):



10 kommentarer:

  1. Disse var fine, ser ut for at jeg og må ha slike stempler;))
    Skal prøve å lage det første kortet. Kjekt at du hadde satt opp målene, Tusen takk!!

    SvarSlett
  2. Synes begge kortene ble kjempefine jeg!Inspirerer til en hobbytime under trappa mi!
    Janne

    SvarSlett
  3. De pynter skikkelig opp i hjørnene de der ja, spørs om ikke jeg også ønsker meg de etterhvert... Gratulerer med nye stempler i alle fall. Flotte kort også. Må teste ut den bretteteknikken på det første altså, de er jo så dekorative.

    SvarSlett
  4. Knallstilige, begge to! Grattis med nye stempler! Jeg fikk faktisk de samme stemplene i posten på fredag, og gleder meg til å teste dem når jeg ser hvor flott du har brukt dem :-)

    Takk for at du delte målene med deg på det øverste kortet, det var kjempefint med den morsomme bretteteknikken!

    Ha en kjempefin uke!

    SvarSlett
  5. Kjempefint!!! Men jeg er mektig imponert over ryggsekk-kortet nedfor her! Utrolig fint!!!!

    Jeg må jo bare spørre.... hvor mange stempler har du egentlig ?? :-)

    Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  6. Stilige kort :-) Liker fargene dine veldig godt! Gratulerer med nye stempler, det er alltid stas. Fikk lyst til å prøve denne brette teknikken selv, takker for inspirasjonen!
    Klem

    SvarSlett
  7. Har forresten noe til deg i bloggen min :-)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for hyggelige hilsner, jeg setter stor pris på de!

    Janne: jeg har også en slik liten krok som jeg sniker meg til... :o)

    Anne: Gleder meg til å se stempelene dine i bruk!

    Frøken Lykkelig: Jeg har ikke lyst til å telle etter jeg (skremmende mye penger jeg har brukt tror jeg), men det er en del. Men syns også at stempler er litt ferskvare så motiv stempler selger jeg som oftest etter en stund..

    Guro: Tusen tusen takk for de hyggelig ordene i bloggen din! Det var velidg overraskende - og hyggelig!

    SvarSlett
  9. Kjempefine kort, og stempeltrykket på det øverste var så fint malt. Syntes nå det nederste kortet var stilig, jeg da, litt urolig ark, men det var lekent! Og de hjørnestemplene er kjempekjekke!!

    SvarSlett
  10. Flotte kort på hver sin måte:) Jeg likte mønsterarket så godt på det øverste og det var et veldig fint stempeltrykk:)
    Det nederste var skikkelig tøft:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥