lørdag 4. juli 2009

Awards - Tusen takk Anne!

Tusen takk til Anne som har gitt meg 2 Awards! Det var både hyggelig og overraskene!





Jeg ønsker å gi disse videre til følgende personer/blogger:

Anita fordi det jeg er så imponert - og litt "misunnelig" på dine evner til å trylle med garn. At barna dine er modeller på det du viser frem gjør bloggen din ekstra sjarmerende! Gleder meg til du begynner å lage kort igjen.

Jorunn fordi jeg ser frem til å følge med på bloggen din! Du er dessuten flink til å fargelegge stempeltrykk med promaker - og der har jeg mye å lære..

Frøken Lykkelig fordi bloggen din er så "hjemmekoselig" med flotte bilder og fine ideer!

Hedda og Mamma'n fordi bloggen gjør kilometerne som skiller hverdagene våres litt "kortere" ved at jeg får ta del i hverdagen deres gjennom bloggen.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk, det var kjempekoselig :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk !!! Det var veldig smigrende og veldig snilt av deg! Jeg takker og bukker :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥