torsdag 3. juli 2014

Takk for meg!

Jeg har bestemt  meg for å avslutte Papirleken bloggen, livet har endret seg for mye til at jeg kjenner meg igjen her. Jeg har forsøkt å tilpasse meg ved å endre header etc, men ting faller liksom ikke på plass allikevel. 

Rett ved her jeg bor er det en vannkilde som en gang var ett populært badested. På bunnen har det ligget en sykkel og i mange år har jeg tittet på den, sette fisker svømme under og over. Nå har den blitt tatt opp fordi det skal bygges hus der. Jeg syns det er litt vemodig og kan kjenne meg litt igjen i den sykkelen. Sliten og rusten, men jeg syns den fortsatt er flott og jeg tenker på følelsen eieren hadde da den var ny... Og du ser vel at den har lukket øyne nå og hviler litt i sola?






Tusen takk til dere som slo følge på veien og gjorde den digitale verden min så fin! 

7 kommentarer:

  1. Trist, men forsåelig. Noen ganger må man prioritere annereldes. Takk for mange gode tips og lykke til videre :-)

    SvarSlett
  2. Tak for følget og mange fine indlæg <3

    SvarSlett
  3. Jag fick lite panik först och tänkte: Nej! Hon får inte försvinna!
    Sen kom jag på att det gör du ju inte för jag har ju dig på instagram, så jag ser "dig" lite då och då i alla fall=)) För även om vi aldrig har träffats så tycker jag om dig, dina spår och din värme du skickar via cybervärlden.

    Jag sitter just nu uppe på ett berg vid våra stugor. Med kaffe och pälsbollen i morgonsolen. Vilar i det lugn jag har här och känner att jag är hemma.
    Av någon märklig anledning så tänkte jag på dig i går kväll när solen gick ner över sjön, jag tror att du skulle tycka om det.

    Vi "ses" igen=))

    SvarSlett
  4. Det var nå trist å høre, men jeg skjønner deg. Veldig glad du er på IG og håper du fortsetter lenge der :)

    Tenk så rart det er, jeg aner ikke hvordan du ser ut eller vet forsåvidt ikke så mange andre detaljer om deg heller, men allikevel føler jeg ei samhørighet og et fellesskap med deg. Livet er rart du <3 Stor klem fra Airin

    SvarSlett
  5. Det var trist å høre - jeg har virkelig satt pris på de fine og kreative innleggende dine. Men noen ganger er jo livet slik at man må prioritere, så det er forståelig.

    Tusen takk for fine ord inne hos meg, det gleder meg! Jeg håper du vil titte innom i ny og ne selv om du selv ikke skal blogge lenger, det hadde i hvert fall vært koselig. Jeg er dessverre ikke så "mediesosial" at jeg har instagram. ;P

    Ha en god sommer :)

    God klem, Line :)

    SvarSlett
  6. Vad tråkigt! Jag kommer att sakna dig och din blogg, jag har kommit att tycka mycket om den! Och dig. Hoppas vi kan fortsätta ses på Instagram.
    Ta hand om dig,
    Kram Jennica

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥