tirsdag 8. mai 2012

Blomstereng til hjertevenn

En kjær venninne fyller år denne uken. Du kan jo gjette på hva hun heter :)



Hun ga meg ett godt visdomsord en gang : "Bloom where you are planted". Jeg har lenge tenkt at jeg skulle lage ett kort med de ordene, og da jeg fikk inspirasjon til å lage ett pop up kort, ble det seende slik ut:




Det var ett vanskelig kort å ta bilde av. Men poenget med kortet er at når du åpner det så "popper" det opp en blomstereng. StampARTic har en utfordring hvor de ønsker å se hjemmelagde blomster, dette er mitt bidrag:




Ute regner det, vi har fyr i peisen og jeg sitter under teppet!

Kom mai du skjønne milde - SNART!

5 kommentarer:

  1. Nydelig sitat og fantastisk fint kort !!!!

    SvarSlett
  2. Wonderful card with lots of flowers :) Thank you for joining the StampARTic challenge!

    SvarSlett
  3. Heldige jubilanten, så kult!! Kjempefint med alle blomstene :-)

    Tusen takk for veldig hyggelige ord hos meg, det setter jeg veldig stor pris på!!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥