tirsdag 7. februar 2012

Angry Bird lue

Via fantastiske google kom jeg over en oppskrift på Angry Bird lue hos Crochet Geek. Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til oppskrifter på engelsk, men det gikk så fint så:



Luen passer både min Angry-Bird-sønn på 7 år, og min mann som ikke er villig til å stille opp som modell - kan du skjønne hvorfor? :) Jeg digger lua!

Jeg har brukt Freestyle fra Dale, 2 nøster rødt og ett beige. Det gule, sorte og hvite er restegarn. Kroknr 5 og kostnaden ble ca 120. Jeg har fylt nebbe med vatt for at det skal stå litt ut. Man kan velge en mer diskre variant og la det henge ned.
Orginaloppskriften og linker til video finner du her.

2 kommentarer:

  1. Superkul !!! Ha ha den skulle jeg jammen ha laget til min mann... En ekte angry bird fan ;)

    SvarSlett
  2. *jeg ler*:D
    Kul lue,og du kunne nok ikke fått en bedre modell enn sønnen din;D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥