torsdag 8. oktober 2009

2 x 4 år

Fredrik skal i to 4 års bursdager i helgen. Emmeline er ei liten prinsesse som Fredrik leker mye med så henne har jeg laget et "åpne opp kort" hvor innsiden inneholder en bildecollage av de to sammen. Det blåste da jeg tok bildene, så blondene blafrer litt. Jeg syns det ble litt lite pynt på fremsiden, og prøvde meg litt frem med litt perler etc, men da ble det for mye..



Et enkelt kort til Patrick. Fredrik kjenner ikke han så veldig godt og da jeg var ferdig med å lage det så tenkte jeg at det kanskje ble litt voldsomt med disse monstrene...? Fredrik syns knappene var akkurat som trafikklys - bare at jeg hadde satt de i feil rekkefølge. Husket du ikke det eller mamma?? :oD

4 kommentarer:

  1. De var kjempefine på hver sin måte :-) Kjempeflott fargelegging på kortet til Emmeline, også var det en nyyydelig fiolett nyanse du har brukt!

    SvarSlett
  2. Herlige kort. Synes monstrene var kule jeg! - Og herlig kommentar fra sønnen din.

    SvarSlett
  3. Kjempefine kort!!!! Du e så flink atte :-))

    SvarSlett
  4. Fredrik'en er fiiiin :))

    Fordelen med å være kake i kveld er at morgendagen bar ekan bli bedre!!! (Eller er det kroppens måte å forberede meg poå alderdommen tro?) Fikk også vite at samsynet mitt er dårlig, jeg har skjult skjeling. Atter en gang; Takk mamma! *flire*

    FLOTT kort og gave jeg fikk i dag. Siden jeg åpnet gaven i full fart skal jeg vente til i morgen med flax-loddene. Du er et så mye bedre menneske enn meg - vinner jeg skal jeg spandere lunsj! ;P

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥