mandag 15. februar 2010

SMS utfordring

Charlotte som har den herlige bloggen frkenlykkelig har gitt meg en sms utfordring. Takk for at du tenkte på meg når du ville gi den videre! 


Den er som følger:

1. Åpne SMS innboksen på mobilen din.

2. Hold inne "bla- knappen" mens du teller til fem.

3. den første setningen i meldingen du stoppet på skriver du inn som svar på på første sp.mål.

Deretter holder du inne knappen mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldingen skriver du som svar på sp.mål 2. Osv...

4. Send denne utfordringen til fem andre.


Mine svar ble sånn:

* Hva sier du til sjefen din når du kommer for sent på jobb?

- Hei. Kjempeflott! Ta kontakt når du har tid...

* Hva forbinder du med ordet husarbeid?

-Så meldinga di sent...

* Hva sier du når du er på et offentlig toalett, og du oppdager for sent at det er fritt for dopapir?

-Fant ut at jeg ikke fikk tid til å få sendt gave kort hit..

* Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir å brekker lårhalsen?

-Det var hyggelig at han likte den!

* Du tar kjæresten din på fersken med den annen. Hva sier du?

- Og så får du ikke sove??

* Hva er din beste sjekkereplikk?

-Har prøvd og prøvd skal si det etterpå når jeg snakker med de i kveld..

* Hva svarer du hvis din kjære spør: "Vil du gifte deg med meg?"

-Natta glad i deg <3

* Hva har du å si til ditt forsvar?

-Hipp Hipp Hurra!



En litt morsom måte å bli litt bedre kjent på eller bare litt gøyal tidsfordriv? Jeg ønsker å gi utfordringen videre til følgende blogg venner:  Anne, Izi, Kari, Sølvi og Anne Mari.

4 kommentarer:

  1. He he... jeg syns det er vittig å lese.. det blir jo helt vanvittige svar :-))
    Håper du har fått en fin start på en ny uke!
    Det har i hvert fall jeg :-)

    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Tjihihiiii, fikk meg noen latterknis her, gitt. Skal gi meg løs på den en dag hvor jeg ikke sitter fullstendig nedsylta i virus. Ha en flott tirsdag

    SvarSlett
  3. morsom den der,fikk meg en god latter
    Kortet i innlegget under her,var så flott
    Ha en fin uke videre:))

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥