fredag 5. februar 2010

Kort i hodet!

Jeg har så mange kort i hodet, og så liten tid til å få laget de. Men de kommer vel snart...? I helgen har jeg fri i dobbel forstand: jeg har fri fra jobb, og mannen er på jobb *fniser*. Det betyr at jeg kan bruke kveldene til å lage kort.. :o)

Yngste sønnen fyller snart år og jeg har laget innbydelser. De ble enkle, og er ikke så mye å vise frem. Men av mangel på annet nytt så legger jeg ut et bilde. Og ja.. jeg gremmes over kjønns forskjellene i korta - det bare ble slik:


Jeg håper du får en god helg! Og visst du ser på korslaget - Heia Sarpsborg!!

4 kommentarer:

  1. Flotte inbydelser! Jeg er også slik om dagen at jeg har masse i hodet men får ikke satt det ut i livet. Forskjellen er at det gjelder søm da, men prinsippet er jo det samme.
    Snart kommer heldigvis lysere dager og energien med de.

    Ønsker deg en god og produktiv helg!

    SvarSlett
  2. De ble knallstilige! Flotte og gjennomførte :-)

    Og som utflyttet Grålum-jente må jeg så klart heie på Team Åge!!

    Ha en kjempeflott helg!

    SvarSlett
  3. Så stilige disse innbydelsene var!Off...det der fra hodet til papiret er en laaang prosess for meg også!Bobler over av ideer,men kommer de ikke på papiret med en gang,så glemmer jeg de...
    Ha en flott og kreativ lørdag!
    Janne

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥