fredag 26. februar 2010

Award - tusen takk Sølvi!


Tusen takk til Sølvi som tenkte på meg når hun skulle dele ut "Best Blog award"! Jeg sender den tilbake, syns det har vært veldig hyggelig å bli kjent med deg via bloggen din :o)

Å ta en bloggrunde har blitt en koselige hverdagslig rutine, noen er jeg innom hver gang det er oppdateringer mens andre besøker jeg litt sjeldnere. Det nye året har bringt meg mye nytt på flere områder, der i blant en mini pc som har blitt min nye følgesvenn. Men dessverre har jeg ikke alle bloggene jeg besøker tilgjengelig på den pc'en så de har blitt litt "forskjømt" i det siste. I dag har jeg fått besøkt 3 stykken, og jeg har kost meg veldig i bloggene deres så vil gjerne be dere om å ta i mot awarden:  Janne, Lillian  og Yvonne.

God helg!

3 kommentarer:

  1. Grattis med award!!! Den er vel fortjent :-)

    Ønsker deg en riktig god helg :-)

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk Therese, så hyggelig at du vil gi meg en award! Alltid kjempegøy å bli satt pris på :)
    Ha en super helg!
    Stoor klem

    SvarSlett
  3. Tuuusen takk for at du vil gi meg en award.Den setter jeg pris på.Hyggelig at du har koset deg i bloggen min.Jeg har vært litt lite inne i blogggene i det siste,så jeg har ikke fått fulgt skikkelig med.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥