lørdag 9. januar 2010

Til blogg-gruppa


Først av alt: Tusen takk til Anne som har gitt meg en Award. Jeg setter så stor pris på alle hilsene du legger igjen hos meg, og for at du gang på gang kommer tilbake hit. Det er spennende å følge bloggen din og jeg håper vi fortsetter med å følge hverandre i lang tid fremover!





Her er reglene:


1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link til personen som gav deg den
3. Fortell 7 interessante ting om deg selv
4. Velg 7 andre bloggere som du vil sende den videre til
5. Link til deres blogger
6. Legg igjen en kommentar i bloggene til de du sender videre til slik at de får vite om denne awarden


Om det er så interesange ting skal jeg vel ikke påstå, men her kommer 7 ting om meg:


1.  Jeg er en storleser. Leser alle de store krimforfatterne i Norge pluss en del svenske. Mormoren min sørger for jeg får at jeg også har lest de fleste 10 på topp romanene. Syns det er flott å kunne dele bøker med henne.

2. Jeg er deltidsstudent og holder på med en videreutdanning i psykisk helsearbeid, så egentlig har jeg ikke tid til å leke så mye med papir som jeg tillater meg.

3. På grunn av de 2 første punktene ser jeg nesten aldri på tv.

4. Jeg er en godtegris, og spiser alt for ofte opp godisene jeg skal fylle eskene jeg lager med... sukk..

5. Jeg begynte å løpe for ett år siden og deltok i Oslo (halv)maraton i høst. Gleder meg nå til å løpe Gøteborgvarvet i Mai .

6. Har 3 barn, 2 flotte gutter og en cocker spaniel jente.

7. Jeg har aldri lært meg å stå på ski... 


I romjulen var jeg så heldig at jeg fikk være med i en blogg gruppe som ble opprettet på scrapping.no. Jeg syns det har vært hyggelig å begynne å bli kjent med disse flinke jentene og har satt pris på hilsnene de har lagt igjen her hos meg. Derfor ønsker jeg å gi awarden videre til de. Det er litt flere enn 7 stykken, men noen av de har allerede fått den så jeg tillater meg å nevne alle jeg :  Iris Tanja , Anne Marie , Stinius, Linola , Hanne Marthe , Sølvi , Izi, Love to create, Mary , og Kari

8 kommentarer:

  1. Bare hyggelig! Og i like måte, det er så morsomt og inspirerende å følge med på bloggen din og alt det nydelige og flotte du lager, så jeg kommer til å følge med deg så lenge du har blogg!! Og jeg setter veldig stor pris på de alltid hyggelige kommentarene du legger igjen hos meg!

    Det var kjempemorsomt å lese om deg, og vi er faktisk ikke helt ulike, ser jeg. Jeg er også glad i å lese, og leser alltid på minst en bok. Og gjerne krim. Og jeg er helt sikkert ikke noe bedre på ski enn deg :-) Også har jeg også vært heltidsstudent i noen år, men det var innen helt andre fag, jeg er nemlig utdannet sivilingeniør.

    Ha en kjempefin helg, vi blogges!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du ville dele denne awarden på meg, siden jeg har fått den fra før la jeg bare til ny tekst på den:) Håper det er ok, jeg setter ikke mindre pris på den av den grunn altså:o)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Så koselig!! Er dessverre ei kløne når det gjelder blogging, så linking og slikt får jeg ikke til, men dette var veldig koselig! Jeg setter stor pris både på de kommentarene du legger igjen hos meg, og besøkene i bloggen din. Du lager veldig mye fint! Ha en fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig da! Du har så fantastisk mye fint i bloggen din! Må bare titte mer og mer og mer og mer og mer og mer...

    SvarSlett
  5. Heisann og tusen takk for koselige kommentarer hos meg. Blir like glad hver gang jeg. Moro å bli kjent med andre likesinnede (like gale?) Og du er ikke den eneste som hermer etter Anita, har henta masse idèer der jeg. Artige kort du lager, slenger meg som følger jeg.
    Ha en flott kveld, eller natt blir det vel nå..?
    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk og i like måte! Jeg har også allerede fått den, så om det er greit gjør jeg som Sølvi og bare endrer teksten litt?

    Kjempeartig å bli litt mer kjent med deg også.

    SvarSlett
  7. Anne: Så "moro" at du har valgt et utradisjonellt yrke for kvinner. Jeg valgte å bli vernepleier, og trives veldig godt med det..

    Sølvi og Kari: det er forventet at dere ikke lager noen nye innlegg, visste dere hadde fått den allerede, men ville dele den med dere og. Håper vi ser mer til hverandre fremover!

    Izi og Stinus og Yvonne - takk for hyggelig hilsen! Gleder meg til å bli bedre kjent med bloggene deres!

    SvarSlett
  8. så koselig å komme inn her og se at du har gitt meg en award.

    du har en nydelig blogg, koser meg masse når jeg titter innom.

    ønsker deg en super helg.

    kos deg masse

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥