lørdag 30. januar 2010

.... takk for nå!

I natt jobber jeg min siste nattvakt sammen med verdens beste makker, og jeg har i anledningen laget en ryggsekk som takk for nå. Den inneholder det snopet vi har kost oss med på vaktene (jeg er jo en godtegris...)




Sekken har jeg laget litt størrene enn målene på malen, den er 1" høyere og kortsidene er 1/2" bredere. Det jeg ikke tenkte på at var at det da ble vanskeligere å lukke den, men med magneter itillegg til knappen gikk det greit til slutt.

Håper dere har en god helg!

6 kommentarer:

  1. Kjempeflott!! Likte godt papiret,jeg,og så var det veldig fint med charms på:)

    SvarSlett
  2. For et herlig kort! Fargene var helt nydelige og charmsene passet utrolig godt på! Kanskje på tide at jeg prøver meg på dette jeg også.

    SvarSlett
  3. Guri malla som jeg skvatt da jeg så introen. "Skal du slutte å scrappe" tenkte jeg. Heldigvis ikke, så jeg får nyte flere flotte prosjekter fra din hånd.

    Herlig sekk, tror du kanskje har en annen mal enn jeg har, så om du har link hadde jeg satt pris på det.

    SvarSlett
  4. Må si jeg tenkte som Kari, fikk meg en kjipp der du;))
    Veldig tøff sekk og for en knallgod ide, dette må jeg prøve meg på!!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselige kommentarer! Setter stor pris på de :o)

    Jeg skal nok ikke slutte med papirlek - det er som terapi for meg så skal nok få satt meg ned med jevne mellomrom selvom dagene er mer hektiske nå.

    Kari: I bånn av innlegget så har jeg en stor tekst som heter "Malen" - trykker du der kommer du til malen jeg har brukt. Gleder meg til å se din!

    SvarSlett
  6. Sånne ryggsekkort er så stilige! Har bare lagd av papirposer, men fikk lyst til å prøve meg på en sånn en også.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥