fredag 29. januar 2010

Award



Jeg er så heldig at Kari tenkte på meg da hun skulle gi denne awarden videre. Tusen takk! Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med deg og ta del i alle dine fine kreasjoner :o)  Sammen med awarden følger det en utfordring om å si 10 ting som gjør meg glad: (i tillfeldig rekkefølge)

* Sjokolade! Elsker sjokolade - særlig sammen med en kopp kaffe.. hmmm...
* En tur i skogen
* Musikk
* Bøker - som er så gode at jeg "gruer" meg til siste side...
* Snøen som knirker, Regnet som pisker, Sola som varmer - glad i vær!
* En god samtale
* Mat - glad i mat ja...
* Kondisjonstrening (liker den gode følelsen ETTER)
* Papirlek
* Den lille familien min

Jeg ønsker å gi den videre til følgende blogger som gjør meg GLAD når jeg besøker de  og for kommentarene de legger igjen hos meg:

Min trofaste og kjære følgesvenn AnneAnita har laget en matblogg for de som er allergiske - den fortjener litt oppmerksomhet! Jeg finner inspirasjon og glade kort hos Marit. Ønsker jeg litt hjemmekos besøker jeg  Frøken lykkelig. Og til  Line som lager de vakreste ting.

4 kommentarer:

  1. Åååå så søt du er :-) tusen takk! jeg er jo håpløs på å ta vare på awardene mine... men jeg skal prøve å få lagt denne her til ja! Tusen takk snuppa!
    Håper du får en herlig helg :-)

    SvarSlett
  2. Næ, så koselig! Tuuuusen takk!! *klem* Det er en morsom utfordring som jeg selvsagt tar :-)

    Ha en strålende fredagskeld!

    SvarSlett
  3. Noe som gjør meg glad, er når jeg kommer hjrm fra jobb og finner en sånn koselig hilsen i bloggen min. Tusen, tusen takk. Ønsker deg en riktig flott helg. :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥