lørdag 28. november 2009

Godis eske - igjen :o)

Som vanlig får jeg litt dilla når jeg finner nye brette teknikker så jeg har laget en ny eske, itillegg har jeg pyntet med noen nye ting jeg nylig har lært meg; hjerte og stjerne. Esken er en gave til et familie medlem. Den skal selvfølgelig fylles med "litt" godis, men jeg må vente til det nærmer seg - hvis ikke spiser jeg det nok opp selv er jeg redd... sukk..


Dette er mitt bidrag til Kreativ hobbys utfordring om å lage noe til en venn, venninne eller familiemedlem:




4 kommentarer:

  1. Denne var bare rålekker!! Heldig den som får denne, altså :-)

    Kjenner meg igjen i de dillene, jeg har det ofte sånn med utstyr, stempelfabrikater etc. Dyrt blir det også, hihi ;-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar i bliggen min:-)

    Nydelig boks du har laget. Stjerna var kjempeflott. har du lyst til å fortelle hvordan du får til den?
    har sett på allekortene din tuil Utfordringen til Kreativ hobby og du har laget masse flott.

    Ønsker deg en flott kreativ adventstid.

    SvarSlett
  3. Som jeg gleder meg til godiseske! *fniiiiise*


    Håper vi sees på torsdag!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at du er så flink til å stoppe opp å kommentere Anne! Det er tidsvis (kremt) en dyr hobby, men ille kost også...

    Lisbeth: Jeg har lagt igjen en link i bloggen din. Tusen takk for hyggelig kommentar!

    Vibeken minsin: den er ikke til deg fortenk.. aner meg at du snuser innom her med jevne mellomrom selvom du ikke alltid legger igjen synlige spor, så dine ting blogger jeg ikke før du har fått de fortenk!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥