lørdag 20. april 2013

ColgateGLIS

Jeg er med i testpanelet til Likenshare og har denne gangen fått æren av å teste ut ny Colgate ProClinical elektrisk tannbørste som har unike smartsensorer som tilpasser pussemetoden automatisk etter tannflatene, og fjerner 5 ganger mer plakk enn en manuell tannbørste.

Produktbeskrivelsen lover at "resultatet er en mer grundig og effektiv rengjøring enn noen gang!" og litt overraskende må jeg si at første inntrykket er overraskende godt og jeg føler at tennene er renere enn ved vanlig tannpuss. Den første gangen følte jeg at den kilte mer enn behagelig, men nå er jeg vant til den og foretrekker den fremfor min manuelle tannbørste.



 
 
 
Jeg skal teste den i 5 uker, og har jeg ikke fått ColegateGLIS innen da, så får jeg det nok aldri :)
 
PS! Har du lyst til å prøve forskjellige produkter? Meld deg på HER.
 
Har du husket på å smile i dag? God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥