lørdag 5. mai 2012

Konfirmasjonskort til gullhår

Tenke seg til, lille gullhår har blitt konfirmant. Jeg syns ikke det var lenge siden hun stabbet rundt. Hun er en av de som setter så pris på hjemmelagde kort så jeg tenkte at ett brettekort vil gjøre seg på gavebordet:  






Kortet er ikke perfekt. Før hadde jeg nok stemplet "Aurora" på nytt, men en kjær venninne har lært meg at ting er "bra nok" selvom det kanskje ikke ble akkurat slik vi hadde tenkt da vi lagde tingene.






Sommerfuglene har blitt satt på 3D puter så når jeg bretter sammen kortet så blir det litt sånn små skjevt og  ujevnt. Men jeg liker det. Og jeg syns det passer litt til mottakeren som er en jente full av glede og energi.




I dag våknet vi til snø, håper været bir bedre for morgendagens konfirmanter!

2 kommentarer:

  1. Jeg syns forøvrig at det var et fantastisk nyyydelig kort. Kjempefin bretting på det !!!! Kanskje jeg må prøve meg på noe sånt snart :)

    SvarSlett
  2. Veldig fint kort!!
    Nydelige mønsterpapirer du har brukt, og brettemetoden var utrolig kul :))

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥