lørdag 25. februar 2012

Practical joke

I år lagde jeg bare en valentinegave og det var til en kjær svensktalene venninne. I en kebabkø ble vi svar skyldig da noen spurte hvem som er statsminister i Sverige. Noen dager senere googlet jeg hvem det var og la ut ett bilde av han på facebook profilen til venninna med spørsmål om hun kjente igjen den karen..? Den ene kommentaren tok den andre og for å gjøre historien litt kortere, så endte det hele med at hun trodde at hun skulle på kebabdate med sjølveste Fredrik Reinfeld :)


Posen inneholder sjokolade og en pose rustne padder. Padden er trykket på en kaffefarget tag - syns det ga en passende padde-effekt. Ser at teksten ble utydelig på bilde, det står "... but I will allways love u".

God helg, med eller uten kebab og statsledere :)

3 kommentarer:

  1. Frisk og flott valentinpose:)
    Og morsom historie;) Jeg hadde nok heller ikke kunnet svare på spørsmålet,men når du skriver navnet her,tror jeg faktisk jeg vet hvordan han ser ut:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥