lørdag 26. november 2011

Eføy ala Vibeke?!



Min kjære favorittkusine har den flotte bloggen Mammas-hus og det var hennes innlegg jeg hadde i bakhodet da jeg i sommer kjøpte meg en Eføy. Hun skrev nemlig om hvor vanskelig hun syns det var til å få de til å gro og det passet meg bra med en plante som kom til å dø fort siden jeg egentlig skulle hatt en potterose i viduet. Og kanskje en julestjerne nå til advent. Den gang ei! Den gror som ugress og dette bilde er tatt bare dager etter at jeg sist snurret den i fasong. Legg merke til de fine englene i viduet - love it! (Gave fra nevnte kusina by the way).

Siden dette egentlig er en hobbyblogg så finner du et kort jeg har lagt til favorittkusina her i bloggen hennes.

Håper dere har en fin adventstid i vente. Jeg er heldig som har en 6 åring som nesten ikke får dagene til å gå fort nok frem til 01. desember for ellers er det ikke mye julestemning å finne ennå for min del. God helg!

1 kommentar:

  1. Ja, det er noen som får til eføy. Jeg er ikke NOEN.

    Men jeg får til mange andre da ;P

    Jeg fikk julestemning på Røros i dag - snøøø!!! Men ellers er det snodig med advent i morgen, og sørpe og sort ute. :/

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥