søndag 22. mai 2011

Inspirert av Alf Prøysen

Akkurat som i Julepresangvisa til Alf Prøysen så blir ikke ting alltid som jeg hadde tenkt at de skulle bli. Av en eller annen grunn så liker jeg å bare nesten følge oppskriftene jeg finner. Så det som egentlig skulle ha blitt en heklet og tovet vinveske, ble rett og slette en "bolle" - flaks for meg at mottakeren er glad i te, nøtter og sjokolade slik at jeg hadde noe å fylle den med.




Med litt tidsklemme (bombe) så ble det en vinpose til en halvflaske vin - og bare så dere vet det, det er vinflaska som skjev, ikke posen!



"Det vil hun sikkert ha, da blir hun sikkert gla',
og at det er en "nyttig" ting kan ingen komme fra"!



Om du har lyst til å følge oppskriften så finner du den her :o)

Lag en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Så herlig gave! Tenk å få noe så flott da! Nydelig blåfarge på garnet!

    Ha en fortsatt fin søndagsettermiddag og kveld!
    Klem Kari

    SvarSlett
  2. KJEMPEFINT!

    Jeg tar av meg hatten, du er jo så kreativ! ♥

    SvarSlett
  3. Å så fine de var!!!! Nydelige farger og super gave da!
    Tusen takk for fine ord hos meg :-) Joda våren har kommet og det har regnet også :-( neida... vi har hatt en vidunderlig tid ... så det trengtes litt regn til alt som spirer og gror!

    Nå er det snart på tide å plante litt ut og det gleder jeg meg stort til :-)

    Ha en herrrrrrlig uke :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥