mandag 24. mai 2010

Oppmerksomhets eske

Jeg har en kjær kollega som har krevende dager så lagde en liten "oppmerksomhets eske" til henne:











Esken passer akkurat til en eske mokkabønner, eller som kollegaen min kaller de på skøy; "mØkkabønner" (rampejenta si det! :o)) Jeg fant inspirasjon til esken i bloggen til Kreativ Hobby og oppskriften fant jeg her. En morsom,men litt tidskrevnde sak å lage (jeg har brukt mye søm) - anbefales!

Jeg håper dere har glade maidager! Jeg kjenner "stolt" på lårmusklaturen min i dag etter å ha debutert i Gøteborgvarvet på lørdag - for en flott opplevelse! Og det anbefalles iallefall --> Run for Fun!

7 kommentarer:

  1. OY!!!! Jeg bare sier det altså.... du er utrolig flink! Og jeg som sliter med å putte sammen et noelunde kort til mine nærmeste! Og så ser jeg på siden din.... og så tenker jeg bare... WOW!!! Den oppmerksomhetsesken din var bare helt fantastisk!
    Superflink er du :-))
    Ha en super duper dag!

    SvarSlett
  2. Ååå, den var nyyydelig! Også så omtenksomt av deg, kollegaen din ble sikkert varm om hjertet av denne, tenker jeg!

    Tusen takk for hyggelig kommentar igjen! Jeg setter stor pris på at du stadig titter innom og legger igjen hyggelige ord! Det stemmer at jeg laget julekort i hele fjor, en i år sliter jeg litt med inspirasjonen til julekort, må jeg innrømme. Eller håper jeg at du har like fine vårdager som meg :-)

    Gratulerer så mye med innsatsen i Göteborgsvarvet i helgen! Kanonbra!! Jeg er imponert!

    SvarSlett
  3. WOW!!! For en superflott eske. Ser tydelig at det ligger mye jobb bak denne. Fikk jammen lyst til å prøve meg på en slik.

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig eske! Flotte ark, herlige farger en eske å bli glad av rett og slett!

    Det er jo sååå hyggelig med en oppdatering her inne også. Ha en flott helg!

    Klem Kari

    SvarSlett
  5. Wow,denne var skikkelig stilig!
    Så fint at du vil dele link:)

    SvarSlett
  6. wow så utrolig fin denne var :)
    Så utrolig flink du er :)
    Tusen takk for titten :)

    SvarSlett
  7. Denne var bare kjempe flott.
    Masse fine kort du hadde i bloggen også.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥