søndag 13. desember 2009

Posekort

Kreativ hobby har en helg-utfordring denne helgen hvor man skal lage et kort med stripe mosaikk og minimum ett stempel. Jeg har hatt utfordringen litt i bakhodet, men ingen konkrete ideer. Men brå bestemte meg i kveld (etter en hektisk snart-jul-helg) for å delta og resultatet ble et posekort. Det er første gang jeg lager et posekort så er usikker på hvordan jeg skal lage toppen, så foreløpig har jeg bare brettet inn en kant:



Tusen takk til Kreativ hobby for en flott utfordring, og for alle utfordringene dere har hatt gjennom desember, det har bidratt til at jeg har laget kort jeg tror jeg normalt ikke hadde kommet på å lage.. :O)

2 kommentarer:

  1. For en flott pose, likte fargene veldig godt.

    SvarSlett
  2. Veldig flotte farger sammen her, og nissen er jo bare skjønn. Du er utrolig flink til å fargelegge også. Herlig pose!

    Tusen takk for besøket hos meg tidligere. God jul til deg også!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥