torsdag 16. april 2009

Påskenøtter

Scrapping.no arrangerte påskenøtter i K-O-M's påske pause: Det var en tre delt oppgave, 2 kort og noen spørsmål. Første kortet skulle lages etter denne skissen:



Her er min løsning: Det er bare min 3 skisse så er egentlig passe fornøyd.




Det 2. kortet var en inspirasjons oppgave. Man skulle ta utgangspunktet i dette bilde:



For meg er våren litt joggesko og da jeg itillegg fikk en melding fra en venninne om at vårens slankekur var i gang, og at til sommeren kom hun til å være en "rype" kom kortet av seg selv:



Fargene på bildet lyver litt, det er mye frehere i virkeligheten og det er glimmerist der det ser ut som det frostet.. Fornøyd med dette korte - er liksom litt meg på et vis.

Takk til "Honning" og "-Maria-" som tar seg bryet med å arrangere så mange utfordringer for oss!

3 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig hilsen i bloggen min!
    Mye flott å se her hos deg, disse korten synes jeg var knalltøffe, freshe, fine farger!

    SvarSlett
  2. Så masse flott du lager! Nydelige farger og pynt du bruker :-)

    Hilsen Anne
    http://anne.hobby-site.com

    SvarSlett
  3. Flinkisen min!! :)))

    Kamille hit? Neidu, får holde dette. ;) Ellers vil folk tro jeg er pr-kåt. Og det er jeg jo ikke! :P (Jeg tar jaffal ikke kontakt med de!)


    PS: Savner deg!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥