lørdag 14. februar 2009

Tag slide valentine kort

Mine 2 første forsøk på tag slide kort. Morsomme å lage! Jeg fikk ikke til å følge målene i oppskriften, måtte lage tagen 1 cm lengre enn det det stod.. Fikk ikke til å ta noen gode bilder, men korte fungerer slik at hvis du drar i bånden så kommer "bildet" opp og det kommer en "hemmelig" beskjed til syne samt at man ser hilsen på tagen - selvfølgelig. Istedenfor å farge/male stempeltrykket har jeg stemplet på mønsterpapir og klippet ut klærne. En morsom teknikk! Er mest fornøyd med klærne med prikker - den andre ble litt feil farge i dagslys. Det er kveldstimene som er min papirlek tid..










Inspirasjonen fant jeg her http://hanglar.blogg.se/2008/october/2-halloween-hanglar-fra-dt-anita.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥